Vår?

Ja, våren (det var ju som sommar) kom som en blixt och försvann lika snabbt igen. 25 grader, knappt någon vind och solens strålar som värmer. Visst solen är fortfarande framme men värmer gör den inte så mycket. Jag som hade gett upp all tro på svensk värme efter förra sommarens katastrof väder, har nu ändrat åsikt något. Förra helgen var fantastisk, man får tänka att det endast var majmånad. Den här sommarliknande värmen kunde gott ha stannat några dagar till. Men man får väl ta det man får. Egentligen är det sjukt att det är så här varmt. Fast fick jag bestämma skulle vi ha sommarväder året runt i Sverige. Jag hatar regn. Där jag bor kommer det sällan snö på vintern, så vi åker alltid till alperna för att få riktigt vinterväder. Så förra året var det kass sommar & kass vinter. Bara regn och molnigt året runt. Men i år tror jag att det ska bli ändring på det! 

image50
Shorts & topp från Gina Tricot. 

Detta hade jag tänkt ha på mig idag, men kom fram till att det kanske skulle bli lite för kallt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0