Messy?

Åh, jag blir så frustrerad varje gång jag öppnar min garderob. Förut hade jag mitt smink & hårtillbehör i en låda i min byrå. Men nu har jag så mycket kläder att jag behöver den lådan också. De kläderna som inte har fått plats i byrån har legat på min fåtölj. Efter någon dag kunde man inte ens se vilken färg fåtöljen har. Den såg ut som en enda stor klädhög. Men det löste jag faktiskt ganska fort. Tryckte ner lite till i lådorna (vilket innebär att om man nu öppnar den understa lådan följer de två som är ovanför med) och tog ut allt som var i "sminklådan". Jaha, var ska jag då ha alla de där prylarna som inte längre får vara i byrån? Det problemet kommer att behöva lite mer betänketid. Men för tillfället ser det ut så här, bilden visar bara en del av sakerna. Det är svårt att hitta det man behöver när allt ligger ovanpå vart annat. Det som är rätt komiskt med det hela är att jag har nästan aldrig stökigt på mitt rum. Så nu måste detta lösas inom snar framtid.
 image37image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0