Gwen Stefani

image40

Gwen Stefani är en stor förebild till mig. Hon är vacker, framgångsrik & framför allt så hör man aldrig skandaler kring henne. Hennes son Kingston är väldigt söt, men det är ju inte så konstigt med tanke på hans föräldrar. Gwen har fullt upp med sitt nya album, lanseringen av sin nya parfym och sin graviditet. Jag tycker att hennes designmärke L.a.m.b. har många härliga kläder som är lite speciella precis som Gwens. Denna polon är fräck. Okej, det är ju inte precis säsong för det. Men till hösten. Tyvärr kan man inte beställa till Europa, men förhoppningsvis kommer det i framtiden. Jag ska åka till USA senare i år, så jag ska se vad jag kan hitta där. 

image42

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0