Finnar? Nejdå!

Jag brukar inte få finnar, men ibland kan man ju ha otur och jag hatar verkligen när jag får en. Jag har innan använt en metod som borde förbjudas, klämma den! Detta är absolut inte bra. Hjälper det då? Inte mycket. Så nu har jag hittat en annan lösning. Den är mycket bättre. Jag köpte Neutrogenas Visibly Clear Rapid Clear Treatment. Den funkar verkligen. Blott 65 kr är den väl värd priset. Jag vet inte hur den fungerar på personer med många finnar. Men på min enstaka finne gjorde den ett mirakel. I instruktionen står det att finnen ska reduceras inom 48 timmar, vilket jag tycker stämmer. Pröva den gärna! (Gud vad detta lät reklamaktigt ;D) Finns att köpa på apoteket. 

image68






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0