Au Pair

Jag har funderat länge på vad jag ska göra efter gymnasiet. Ska jag börja plugga här i Sverige direkt eller ska jag plugga utomlands? Men jag har ingen aning om vad jag skulle i få fall utbilda mig till. Ska jag ta ett sabbatsår och bara resa eller läsa ett språk utomlands? Eller ska jag åka som Au Pair? Jag måste ju säga att vara Au Pair hade varit grymt roligt. Jag har i för sig inte så stor erfarenhet med barn, men det kan man nog fixa. Det land som lockar mest just nu är såklart USA. Kalifornien är en fantastisk delstat och tanken på relativ hög värme året runt, känns perfekt en dag som denna (regn, blåst). STS, som ordnar bland annat språkresor, har "Au Pair resor" till USA. Ja, jag får väl fundera lite till. 

image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0